[rosedu-general] Short term fun

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon May 13 18:08:45 EEST 2013

Se apropie sesiunea pentru mulți dintre noi, mai puțin eu, desigur :)
La ieșirea de după finalul CDL, am conturat două idei de eveniment
rapid de socializare. Votați ziua liberă pentru activități. Păstrăm
lucrurile simple și nu ne ambalăm în organizare. Primul eveniment
organizat "pe bune" din viitorul apropiat este Sports Day.

Prima [1] este ROSEdu Music, Arts and Hiking Day - pretext pentru a le
auzi pe Gina și Mădălina cântând la chitară împreună. Ideal urcăm până
la Diham sau ceva similar, într-o singură zi.

Cea de a doua propunere este ROSEdu Whist and Board Games Night - un
remake a-l jocului de cărți din teambuilding. Într-o seară, poate la
căminul cultural.

Nu am alte detalii, nici nu cereți. Also, nu răspândiți vorba.

Alex

[1] http://doodle.com/cvgtrrxhe2sahg8t
[2] http://doodle.com/7d2anqzqyna8iadd