[rosedu-general] Petrecere de Lansare Debian Wheezy

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue May 7 16:57:23 EEST 2013

2013/5/7 Vlad Dogaru <ddvlad at herebedragons.ro>:

> Nice!
>
> Vreo șansă să înregistrați evenimentul?  Eu nu pot să ajung, dar
> prezentările sună foarte interesant.
>
> Thanks,
> Vlad

Dacă aveți vreo cameră web mai ca lumea le la îndemână, faceți un
Hangout on air [3]. În acest fel, oamenii pot participa via
teleconferință, iar după eveniment, înregistrarea rămână pe YouTube.

On a related topic, RLUG organizează o ieșire la bere [4], pe 9 mai,
cu ocazia release-ului. Cine vrea să vină, să se înscrie pe doodle

[3] http://www.google.com/+/learnmore/hangouts/onair.html
[4] http://lists.lug.ro/lurker/thread/20130504.180157.f1142da6.en.html