[rosedu-general] IDE pentru a învăța mai ușor

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun May 5 12:13:08 EEST 2013

2013/5/5 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:
> Salut,
>
> [nu, nu e vorba de ceva gen eclipse!]
>
> Cum noi ne tot ocupăm de predat chestii, iar mai nou țintim și oameni care
> nu știu să programeze, cred ca o unealtă precum LightTable[1] ne-ar fi
> utilă.
>
> Vă invit să parcurgeți articolul respectiv. După cum puteți vedea, oamenii
> sunt interesați de partea de invățare și cred că ar fi benefică o astfel de
> colaborare (noi le folosim IDE-ul și le dăm feedback iar ei îl
> imbunătățesc).
>

> [1] http://www.chris-granger.com/2013/04/28/light-table-040/

Și mai e o funcționalitate foarte utilă care nu apare în acel update
(e de la început), dar care cred că merge doar pentru clojure (nu sunt
sigur). Când scrii de exemplu o funcție și o apelezi, îți arată cum se
mișcă datele prin programul tău (de exemplu cum sunt substituiți
parametrii funcției cu ce valori ai folosit în apel). [2]

[2] http://i.imgur.com/B2m24vE.png

--
Mihnea Dobrescu-Balaur