[rosedu-general] IDE pentru a învăța mai ușor

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun May 5 04:03:05 EEST 2013

Salut,

[nu, nu e vorba de ceva gen eclipse!]

Cum noi ne tot ocupăm de predat chestii, iar mai nou țintim și oameni care
nu știu să programeze, cred ca o unealtă precum LightTable[1] ne-ar fi
utilă.

Vă invit să parcurgeți articolul respectiv. După cum puteți vedea, oamenii
sunt interesați de partea de invățare și cred că ar fi benefică o astfel de
colaborare (noi le folosim IDE-ul și le dăm feedback iar ei
îl imbunătățesc).

[1] http://www.chris-granger.com/2013/04/28/light-table-040/

Îi mulțumesc lui Andrei Oprea că mi-a trimis link-ul, nu mai eram la curent
cu starea în care se află LT.

Mihnea

Mihnea Dobrescu-Balaur
Sent from a mobile device.