[rosedu-general] Scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 26-31 august 2013

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat May 4 22:05:26 EEST 2013

Salutare!

Am primit invitație de la Răzvan Sandu la Școala de vară "Informatica la
Castel"[1], de la Macea, Arad, în perioada 26-31 august 2013. Vă invit să
participați!

Am fost anul trecut împreună cu Sorina și Mihai Bivol și a fost foarte
mișto. Eu voi merge și anul acesta și trag nădejde că veți veni cât mai
mulți.

E vorba de interacțiune cu multe persoane din zona de open source și de
o atmosferă foarte plăcută și relaxată la castelul Macea.

Pentru înscriere[2], trimiteți un e-mail la proinfo at uvvg.ro.

O să discut și cu organizatorii să vedem dacă este de interes să
susținem și niște prezentări la Macea, așa cum am făcut și anul trecut.

[1] http://proinfo.uvvg.ro/
[2] http://proinfo.uvvg.ro/contact