[rosedu-general] [Bucharesthubb] Invitation to the official opening of Tech Hub Bucharest

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri May 3 15:43:36 EEST 2013

Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> writes:
> Laura, stop trying to be a wise-ass because you don't meet the first
> requirement of that.

Salutare!

Astfel de exprimări nu își au loc pe listă. Dacă țineți musai să faceți
astfel de afirmații adresați-le în privat, vă rog.

Am și eu păcatele mele (chiar foarte multe) și le voi controla în
discuții pe lista publică. Am aceleași pretenții de la ceilalți înscriși
pe listă – dacă până și eu pot să mă controlez, poate toată lumea :-P

Mulțumesc pentru înțelegere.