[rosedu-general] Event for highschool girls

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Sun Mar 31 22:36:25 EEST 2013

2013/3/31 Teodora Băluţă <teobaluta at gmail.com>:
> Mi se pare super. Eu pot să promovez evenimentul pe la mine prin fostul
> liceu (Vianu) și fosta școală generală (Spiru Haret). Ambele au clase de
> mate-info.
>
> De asemenea, ne trebuie niște materiale promoționale. :D

Am vorbit cu Tincuța Apăteanu de la Edusfera să ne ajute cu
promovarea, pentru că are contacte multe și bune în licee.
De asemenea, ar trebui să vorbim și cu Daniel Rosner.

Legat de invitați ca speakeri și locație, am vorbit cu Teo Ceaușu de
la Ixia și i s-a părut o idee super! Ne vor ajuta cu ce avem nevoie
și, dacă vrem, chiar și cu contacte în presă pentru promovare :)

Laura