[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Mar 29 16:23:24 EET 2013

2013/3/29 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Laura, dar Google Draw nu este liber... acum o să îmi zici că vrei să
> folosim și Doodle, care de asemenea, nu e liber... eu zic să ne
> dezvoltam propria soluție.
>
> Also, Dia nu e lame... nu știu nici eu să o îl folosesc bine, dar char e fain.

Bun, concret, avem 2 idei (daca discutia pe tema tool-urilor continua
ar trebui mutata intr-un alt topic despre image/video editing/creation
tools & others):

1. Cunostinte generale de prelucrare, respectiv de creare foto/video.
Tool-uri din lumea reala pe care le folosim, pana la urma? (am inteles
ca trebuie sa fie ceva open-source).

2. Creativitatea "digitala" (ca sa ii zic asa) - cum ajungi de la o
idee la un logo sau un videoclip de prezentare.

Pana acum am "auzit" doua nume: Nicu Buculei si Bogdan Calapod. Se
ofera vreo unul din ei pentru oricare din cele doua de mai sus(daca nu
chiar, amandoua? care oricum cred ca ar trebui unite intr-un workshop
care va fi impartit in doua parti?). Mai cunoaste cineva din
comunitate persoane pasionate de acest domeniu si totodata creative,
care ne-ar putea ajuta si pe care le putem contacta?

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu