[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Mar 27 09:01:54 EET 2013

Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com> writes:
> În concluzie, vă propun să discutăm aici ideile pe care le aveți voi
> despre ce ați vrea să aflați vara aceasta în cadrul ROSEdu Summer
> Workshops. Vrem să iasă cel puțin mai bine decât anul trecut.

Salutare!

Mie mi-ar fi foarte util un workshop de prelucrare de imagini. Eu mai
fac câteva operații în Gimp dar sunt destul de praf în mare parte. Putem
să dicutăm cu Nicu Buculei pentru asta sau cu alte persoane care au know
how și skill-uri (Bogdan Calapod?). Poate ceva și de prelucrare video.

Și cred că astea vor fi utile mai multor persoane din comunitate pentru
promovarea unor evenimente sau suport în prezentări.