[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Mar 26 23:01:00 EET 2013

2013/3/26 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Hello :)

Salut.

> Eu vreau de mult să fac un workshop de Haskell de la 0 la developer de
> aplicații reale. Nu știu încă domeniul exact, cât de mult ține și cam
> când e ok să-l fac.

Daca vrei sa il faci pe perioada verii e ok oricand, totul este sa
poti tu, si celelalte persoane pe care le vei recruta pentru asta, sau
nu vrei sa se suprapuna cu alte scoli de vara/workshop-uri? (cam
dificil asta).

> Dar cred că în vară și cu ceva ajutor de la alt doritor ar merge făcut
> :D Desigur, dacă e ok; dacă nu îl fac în altă parte, altă dată :P

E ok, de ce nu ar fi? La scoala de vara de programare functionala,
care sa zicem ca a fost si teoretica pe alocuri, a venit ceva lume, de
ce nu ar veni lumea la un workshop la care afla la ce foloseste
Haskell si ca programarea functionala nu e doar o jucarie teoretica.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu