[rosedu-general] [ROSEdu Summer Workshops 2013] Idei de la comunitate

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Tue Mar 26 22:50:03 EET 2013

2013/3/26 Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com>:
> A durat 3, dar Alex a plecat după o ora :) Nu facem 1/saptămână, ci
> mai degrabă cât de repede găsim speakeri și oameni dornici să vină să
> stea la workshop. Intre cele 2 workshop-uri acum o să fie 1.5
> săptămâni distanță.

Va propun sa va gasiti speakeri disponibili pentru workshop-uri la
vara. Prezentarile/Aplicatiile pot sa fie _oricand_ pe perioada verii
(ca zile) cu restrictia ca ele sa se desfasoare dimineata sau seara.

In rest, va rog sa ne spuneti si ce resurse aveti nevoie: sali, alti
oameni care sa va ajute cu infrastructura (slides, codebase etc.) +
prezentari si orice altceva ce ar mai putea fi.

Inca o sugestie: la un moment dat a fost in discutie sa se implice si
cei de la Adobe cu niste workshop-uri, dar inca nu e nimic concret.
Poate stiti voi niste firme interesate sa se implice in aceste web
workshops (ma gandesc la, cum am zis mai sus, Adobe si ar mai fi Eau
de Web - Alex? - si ... pana de idei momentan).

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu