[rosedu-general] Talks, by Softbinator

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Tue Mar 19 14:26:45 EET 2013

On Mar 19, 2013, at 1:10 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> Needless to say că sunt _complet_ și _în totalitate_ de acord cu Vlad și
> că îmi crește adrenalina când văd endless bitching pe listă.
>
> There are two types of people in this world: doers and whiners. Choose
> your destiny!

Doar "for safety reasons" tin sa fac o precizare la ce am spus, pentru ca am impresia ca s-a inteles
faptul ca am fost ironic.. Nu a fost vorba nici de "lene" si nici nu "doresc sa schimb regulile acestei liste",
ci doar am spus ca am facut o greseala din faptul ca am raspuns rapid la mail, fapt pentru care
mi-am cerut si scuze (tocmai pentru ca stiu regulile acestor liste).

In acelasi timp sunt sigur ca si cei care au dat +1 la ce am spus erau defapt suparati pe faptul ca "restul turmei"
discuta cu top-posting si nu ca pe listele ROSEdu se discuta altfel. Daca am gresit rog sa ma corecteze.

Gabi