[rosedu-general] Talks, by Softbinator

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Mar 19 10:18:44 EET 2013

On Tue, Mar 19, 2013 at 10:07:31AM +0200, Costash wrote:

> Word.
> +1 on that.

Please stop this crap.  Nu adăugați nimic la discuție spunând "și eu" [1].

Also, doar pentru că toată lumea folosește modul comod, dar retardat, de
a strica ordinea în care apar replicile (invers cronologic, yes, not at
all stupid), nu înseamnă că suntem obligați să urmați turma.

Vreți să schimbați guideline-urile pentru că nu sunteți în stare să
apăsați 2-3 taste în plus sau să țineți minte că pe rosedu-general se
folosește modul ne-prost?  Go ahead, începeți o discuție.  Probabil
puteți aduce suficiente argumente și o să reușiți.  Dar nu o să
rezolvați nimic scriind "+1" la nesfârșit.

[1] http://email.about.com/cs/netiquettetips/qt/et070601.htm

Vlad