[rosedu-general] Propunere : ROSedu Sports day

Lucia Rosculete luciarosculete at gmail.com
Mon Mar 18 17:50:56 EET 2013

Și eu sunt de acord, dar aș vrea să propunem marathon în loc de volei
sau alt sport mai puțin popular. Și să poți alerga pentru o cauză.
Ceva gen, pentru fiecare kilometru alergat, prietenii tăi te
sponsorizează cu 10 lei etc care vor putea fi donați RosEdu sau altei
cauze nobile.
Înainte de a ne apuca de organizare trebuie să stabili ©âti
paricipanți vrem, fiindcă dacă incepem prea devreme promovarea, vor fi
mulți inscriși dintre care puțini vor veni, o\iar dacă înceem prea
târziu, oamenii nu vor afla deloc. Trebuie să existe un echilibru zen.

Lucia