[rosedu-general] Propunere : ROSedu Sports day

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Mon Mar 18 08:01:46 EET 2013

În data de 17 martie 2013, 22:55, Oprea Matei <eu at opreamatei.ro> a scris:
> Hello,
>
> Am vorbit cu Gina si ne-am gandit ca ar fi foarte dragut sa facem o chestie
> de genu ROSedu sports days, in care sa ne miscam putin fizicul ca si-asa
> suntem niste sedentari. Asa ca, ma gandeam ca ar fi dragut sa facem ceva cu
> premii si chestii d-astea. Orice sport e incurajat asa ca aveti vreo
> propunere ? Adica, e cineva in ? Daca nu tine pentru publicul larg, macar sa
> facem pentru noi ... Ce ziceti de asa ceva ?

Salutare,

Am luat de pe toate thread-urile și doodle-urile legate de sport și a
reieșit asta: [1]. Pare că suntem destul de dornici de mișcare. Dacă
mai e cineva care are ceva de spus, îl rog să completeze documentul :)

Apoi, trebuie să ne organizeze cineva :) (De exemplu, Matei și Gina :P )

P.S. Sper ca nu am încurcat nimic, uitați-vă să vă fi trecut bine.

P.P.S. Pentru niciun sport nu trebuie să fii pro, trebuie doar sa
vrei. De exemplu eu sunt la toate sporturile (mai putin basket, unde
sunt un pericol public :) ), desi volei nu am mai jucat din liceu, iar
la aproape toate celelalte au trecut 2-3 ani de când nu am mai jucat.

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0AsTxL6at9ZjxdG9Laml6Tkd4Ukc1Z3lhX05IeG9aUVE#gid=0

Andrei