[rosedu-general] Fotbal.

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Sun Mar 17 21:10:56 EET 2013

2013/3/17 Andrei Duma <andrei.duma.dorian at gmail.com>:

> Haha, nu este nicio problemă :D important este să se întâlnească
> lumea, oriunde şi pentru orice. A propos, mă bag şi eu la tenis de
> masă :D

Eu las să mai curgă un pic discuția aceasta și revin pe marți cu o
propunere de organizare cu tenisul de masă. Problema de la care pornim
este că sala este folosită și ca depozit și ar trebui să ne organizăm
pentru vreo jumătate de oră să facem ordine. Avantajele sunt mari,
unele dintre lucrurile stocate acolo fiind folosite și în evenimentele
ROSEdu.

Spor,
/RR