[rosedu-general] Talks, by Softbinator

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Mar 16 15:00:15 EET 2013

2013/3/16 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> Nu prea e clar despre ce e vorba, dar cred că o prezentare despre CDL
> sau WoUSO ar fi cool. Mihai, Teo, Taygun, respectiv AlexEf sau Mihnea?

Detalii :)

E un event făccut de cei de la Softbinator. În fiecare joi sunt 3
prezentări, 2 de la developeri și una de la oameni cu experiență. Eu
am fost doar joia asta (la ediția a 4-a) și am refăcut prezentarea
despre Yesod (:P). După, a fost o prezentare despre usability pe
IPhone și una despre cum să-ți construiești brand-ul personal.

În trecut, au mai fost prezentări de la Andrie Avădanei, Varujan Vosganian, etc.

Pe parcursul eventului există și partea de socializare în care
vorbești cu oameni implicați în diverse lucruri. Așa i-am cunoscut pe
cei din spatele DefCamp-ului :)

Eu aș propune să mai vină cineva cândva cu o prezentare, sau să mai
vină oameni să vadă cum e. Mie mi-a plăcut și e un loc prin care putem
promova brandul ROSEdu :P

--
MM