[rosedu-general] Tricouri ROSEdu (was "Salut")

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Tue Mar 12 14:37:15 EET 2013

Salutare,

Reiau aici thread-ul cu tricourile, celălalt a devenit un thread de
informare despre cum se postează pe listă.

Anul trecut tricourile cu ROSEdu au fost făcute la SC Kristal
Promotional SRL [1]. Sigla ROSEdu este brodată și tricourile au ieșit
foarte bine. Problema este că trebuie să se deplaseze cineva la ei
pentru a lua tricourile si sunt destul de departe (langa Selgros
Berceni).

O altă firmă cu care am colaborat pentru tricouri este Dvils Print
[2]. Ei inscripționează tricourile. Pot să livreze ei tricourile la
facultate. Dar, nu toate tricourile au fost reușite (cele pentru fete
erau de obicei mai mari, unele cusături se desfăceau).

Avem nevoie de o persoană (și mă gândesc mai ales la cei de la CC, cei
care au vorbit pe threadul anterior) care să aloce timp pentru
următoarele activități:
* găsire firmă (eu aș prefera să fie tot tricouri brodate, eventual
poate găsiți o altă firmă, mai aproape de noi, care face același
lucru);
* creare formular de cerere tricouri (să conțină numărul de tricouri
dorite, tipul tricourilor, culoare);
* strângere bani;
* dat comanda de tricouri;
* ridicat tricourile;

Cred că există mulți oameni interesați de tricouri, dar probabil
destul de puțini care să aibă timpul necesar. Dar, cum ROSEdu se
bazează pe voluntariat, avem nevoie de un voluntar. Cine vrea?

[1] http://www.obiectepromotionale.eu/promotionale/
[2] http://www.dvilsprint.ro/

Mulțumesc,

Andrei