[rosedu-general] PHP web developer position @Eau de Web

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Mar 7 09:12:17 EET 2013

Salutare!

Am primit un anunț de la Eau de Web legat de o poziție de dezvoltator
PHP. Dacă sunteți interesați intrați, vă rugăm, în legătură cu ei.

Descrierea este mai jos. O să apară în curând și pe site[1][2].

[1] http://www.rosedu.org/partners/
[2] https://github.com/rosedu/site/pull/33

Răzvan

---
Căutăm programator junior, dornic să aprofundeze web development folosind
PHP.

Noi construim produse folosind open-source. Toolbox-ul nostru conține
Linux, Git, Python, Django, Zope, jQuery, CSS, Apache Solr, Nginx, Drupal,
LDAP și nu ezităm să folosim alte pachete la nevoie. Alaturi de noi vei
învăța să lucrezi în echipă, să scrii teste și să faci automatic deployment.

Dacă vrei să lucrezi cu noi, sau ești măcar curios apropos de jobul ăsta,
ne-am bucura dacă ai trece pe la noi pentru o discuție.  Adresa noastră
este aici[1].

[1]: http://www.eaudeweb.ro/#contact-us
---