[rosedu-general] ROSEdu Badges

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Mar 6 08:45:52 EET 2013

On Mar 6, 2013, at 12:58 AM, Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org> wrote:

> Eu nu înțeleg ce ar trebui să văd :-?

Not much yet. Gândește-te că ai două tabele în SQL, prima care descrie badge-urile și a doua care îți zice cine a primit fiecare badge (cu foreign key la prima). Doar că nu sunt tabele, sunt foldere care conțin fișiere yaml.

On a side note, de unde pot să fac rost de lista membrilor asociației?

-- Alex