[rosedu-general] Poster prezentare CDL la Google Scholar Retreat

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Sun Jun 30 14:42:42 EEST 2013

2013/6/27 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Foarte mișto posterul :) L-aș folosi și eu la Europython, deși cred că e prea târziu să-l înscriu, poate fac un lightning talk.
>
> -- Alex

Excelentă colaborarea între Laura și Bogdan.

Și vin și eu cu o întrebare: de ce nu îl tipărim A1 sau A0 și să îl
înrămăm să îl punem în EG106? Cu alte cuvinte putem propun ca în sala
mare din EG106 să punem două postere ale unor proiecte ROSEdu și
eventual două postere ale Ixia (dacă vor dori), după modelul din
EG306.

La fel am putea avea câteva exemplare tipărite pentru evenimentele de
promovare ale facultății sau orice alte evenimente în care putem
promovare organizația.

Spor,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.