[rosedu-general] Poster prezentare CDL la Google Scholar Retreat

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Jun 27 15:53:10 EEST 2013

Hello

Săptămâna viitoare o să particip la un eveniment organizat de Google
în Zurich care strânge la o laltă ingineri Google și câteva zeci de
femei din IT EMEA.

La un moment dat o să existe o sesiune de postere. Eu am decis să fac
un poster despre CDL pe care să îl prezint.

Aș vrea să mulțumesc pe această cale lui Bogdan care m-a ajutat foarte
mult pentru realizarea posterului și fără de care nu aș fi putut să îl
fac :D.
Take a look:
http://lauravasilescu.ro/CDL-Poster.pdf

p.s. Sper să atragă atenția și să conving oameni să se ducă în țarile
lor si să încerce să facă lucruri similare :)

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek