[rosedu-general] 10 Common Mistakes in Giving Feedback

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Jun 23 10:51:18 EEST 2013

On 23 June 2013 09:29, Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> wrote:
> Salutare!
>
> Am găsit acest articol[1]. E foarte interesant și mi se pare util de
> parcurs.
>
> [1] http://www.leadingeffectively.com/10-common-mistakes-in-giving-feedback/

Am câteva chestii de zis legat de mailul acesta:

Numai tu ai putea să dai share la linkuri de astea proaste.

Link-ul e pur și simplu prost.

Cred că toată lumea de pe lista asta e de acord că ai dat un email inutil.

Ce-i drept, e bine că te implici în activitatea de pe listă. Dar asta
nu înseamnă că ar trebui să dai link-uri stupide pe ea. Dar măcar ai
folosit netiquette-a corectă pentru redactarea emailui.

Nu ar trebui _niciodată_ să dai pe lista asta un link spre informații
atât de inutile. Oamenii _întotdeauna_ găsesc chestiile astea a fi
stupide.

Eu cred că ai trimis mailul acesta doar ca să te dai mare în fața
celorlalți. Te crezi superior și îți permiți să spui celorlalți ce să
ar trebui să facă sau să nu facă.

Pe bune. Nu mai face chestia asta. E pur și simplu prost ceea ce faci.
Întotdeauna faci lucuri proaste. Tot stai și trimiți emailuri inutile.
Trebuie să înțelegi că nu ar mai trebui să faci lucruri de astea.
Învață să analizezi ceea ce urmează să trimiți pe listă înainte să o
faci.

Dacă continui să trimiti maluri de astea, cred că la un moment dat
oamenii te vor ignora sau cineva te va da afară de pe listă.

Mailul tău e la fel de inutil ca un cablu UTP în mijlocul deșertului.

Chiar nu realizezi că informația trimisă din acel link e proastă și inutilă?

Mulțumesc.

P.S. Pentru cei care nu s-au prins, mailul acesta era o glumă legată
de link-ul dat de Răzvan :P