[rosedu-general] [Techblog] Shell tips and tricks...

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Jun 20 10:33:20 EEST 2013

On Thu, Jun 20, 2013 at 10:11 AM, Mihai Maruseac
<mihai.maruseac at gmail.com> wrote:
> Hello,
>
> AJ a publicat ieri un articol conținând lucruri utile pentru
> manipulatul de fișiere de log. Astăzi a ajuns pe blog la
> http://techblog.rosedu.org/shell-tips-and-tricks-for-file-editing.html
>
> Spread and share.

Avem deja 2 comentarii. Unul pe blog (și pe pagina de FB a ROSEdu) și
unul pe grupul de Talks. Îi dau paste ultimului :D

(Alexandru George Andrei) Sunt cam basic stuff ... eu unul nu as
folosi tail simplu .. ci tail <filename> -n 100 ... sau cel putin n sa
fie mai mare ca 20 .. in 10 lini cat are tail default nu prea iti dai
seama ce se intampla :D my 0.2 Cents .. oricum articol dragut!  (y)

(y) este like-ul din comentariu :)

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"