[rosedu-general] Repo pentru cursurile de Git (CDL, OSSS, WebDev, D'Android)

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Jun 20 07:03:35 EEST 2013

Hello,

Am creat [1] pentru prezentarea de la OSSS de anul acesta. Aș vrea să
folosim ca test repo-ul ăsta pentru toate prezentările de Git din
viitor:

* se adaugă în participants.md numele lor (fiecare face propriul commit)
* prima dată arătăm un merge automat, fără conflicte
* pentru ceilalți participanți arătăm conflicte
* pot să pună și ei fișiere, oricum le curățăm după ce se termină prezentarea
* pot face și ei fork (nu știu încă dacă să le zicem să-l steargă după
sau să rămână așa multe fork-uri la repo :P)
* pot edita și issues
* pot edita online via GitHub
* dă impresia de comunitate

Repo-ul poate fi extins cu un set de commit-uri pentru a face git
bisect ca lumea. Imediat ce prind ceva timp și găsesc un exemplu bun
fac asta și dau reply la mail-ul ăsta.

Prezentarea finală care l-a folosit este în repo-ul de cdl[2].

Have fun. Ah, și puteți să vă distrați și uitându-vă la pulse[3] sau
grafice[4] sau network[5]. Acum nu arată chiar awesome dar după încă
2-3 cursuri de git... :D

[1]: https://github.com/rosedu/git-demo
[2]: https://github.com/rosedu/cdl/tree/master/cursuri/git
[3]: https://github.com/rosedu/git-demo/pulse
[4]: https://github.com/rosedu/git-demo/graphs
[5]: https://github.com/rosedu/git-demo/network

--
MM
"All we have to decide is what we do with the time that is given to us"