[rosedu-general] Monthly Beer

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed Jun 19 10:44:40 EEST 2013

În data de 17 iunie 2013, 11:23, Mihai Maruseac
<mihai.maruseac at gmail.com> a scris:

Sună OK ideea Laurei. Dar, pentru că este o democrație voi mai face un
doodle[1] în care să puneți dacă vreți softbinator[2] sau bere în
pirahna.

Vă rog să-mi răspundeți pe doodle până diseară. Dacă sunt măcar 5
persoane care vor bere vs softbinator sun diseară să fac rezervare
pentru mâine.

la valoare,
MiBi

[1] http://doodle.com/6ys9r2b3th5qmad5