[rosedu-general] Monthly Beer

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon Jun 17 10:09:54 EEST 2013

2013/6/17 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Don't worry. Le prind pe cele de pe 18 iulie (probabil, parcă fix cu o
> săptămână înainte e ultima ediție de Talks) și 15 august (dacă nu fac
> bagaje and stuff) și apoi mai vedem cum ne sincronizăm ;)

Nu știu de ce, dar joia aparent este zi de făcut chestii, pare că
toată lumea alege a x-a joi din lună. Pe de altă parte, probabil orice
zi ai alege se va întâmpla ca cineva să nu poată din diverse motive.
Faptul că e recurent ajută, totuși, pentru că dacă se sprapune cu alte
lucruri, persoana respectivă poate să vină o dată la o chestie, o dată
la alta.

De asemenea, după cum zice și MiBi, nu e SINGURA ieșire la bere (e
doar una în plus).

P.S. Apreciez că nu ați numit-o ROSEdu Beer Event (or something). Sunt
sigur că Laura deja avea logo pregătit :P