[rosedu-general] Monthly Beer

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Mon Jun 17 10:00:39 EEST 2013

În data de 17 iunie 2013, 08:50, Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com> a scris:

> Avand in vedere acest lucru nu se poate schimba ziua cu miercuri?

Miercuri voi avea eu alte planuri. Dacă tot schimbăm zilele o să tot
zică unii da și alții nu. Putem să mai ieșim și săptămâna viitoare
într-o zi în care va putea să vină și MM. Ideea cu berea lunară e ca
lumea să știe că dacă e joia din a 3-a săptămână va fi sigur bere cu
ROSEdu și să-și facă planuri având în vedere faptul ăsta.

Poate că pentru prima "ediție" a fost la fel de din scurt ca și
celelalte beri, dar cu timpul, sperăm ca lumea să vină dunno, ca la un
monthly meeting informal :P

MiBi