[rosedu-general] Invitatie Scoala de vara "Informatia la Castel"

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Mon Jun 10 18:24:29 EEST 2013

Salutare!

Mi-a trimis Răzvan Sandu invitația oficială pentru Școala de Vară
"Informatica la Castel" de la Arad așa că m-am gândit să o dau mai
departe :)

Au și event pe facebook[1]
[1] https://www.facebook.com/events/328124270633218/

Bună ziua tuturor,

Pentru că știu că organizațiile pe care le reprezentați sunt interesate
de Software Liber (în special GNU/Linux) și pentru că se apropie rapid
sfârșitul anului școlar/universitar, iar fiecare își plănuiește vacanța,
îndrăznesc să vă (re)transmit invitația de participare pentru Școala de
vară „Informatica la Castel” 2013 (v. fluturașul anexat).

Ediția jubiliară din 2013 (care va fi cu participare internațională) va
avea loc în perioada 26-31 august.

http://proinfo.uvvg.ro
http://www.geonames.org/6947210/castelul-cernovici-macea.html

Locurile fiind limitate, fac rugămintea ca orice doritor să se ÎNSCRIE
din timp, cerând detalii și confirmând participarea la adresa de e-mail
„proinfo at uvvg.ro”

De asemenea, mulțumindu-vă, vă rog să transmiteți invitația și altor
persoane sau organizații potențial interesate, mai ales din facultăți
non-IT (Mecanică? ASE? Construcții? Agronomie?) și licee.

Vă așteptăm cu plăcere !

Cu stimă,

Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek
www.lauravasilescu.ro
tel: 0754 047 508