[rosedu-general] [studenti] Oportunitati de practica la Orange România

Alex Eftimie alex at eftimie.ro
Mon Jun 10 12:54:17 EEST 2013

Salut,

Dau mai departe mesajul prietenilor de la Orange:

--
Noi am inceput inscrierile pentru editia de vara a programului de
internship Orange First Step.

Pentru Bucuresti avem locuri disponibile in departamentul IT si in
departamentul Tehnic pentru France telecom care se ocupa cu mentenanţa
şi dezvoltarea platformelor de aplicaţii pentru clienţii France
Telecom Group.

Atasat[1] gasesti descrierea detaliata a programului, precum si
departamentele/orasele in care ii asteptam pe studenti in practica.

Inscrierea se poate face pana pe 20 iunie 2012 pe site-ul nostru:
http://www.orange.ro/first-step/inscriere.html
--

Cred că este o ocazie foarte bună de a dobândi experiență într-un cadru cool.

Alex

[1] https://docs.google.com/file/d/1Rc2L1vlqh70OwwP4tOmUPy92Js-qEzhab4jVjV1Bhq8DzY2_k6tMV1HVxghb/edit?usp=sharing