[rosedu-general] Lansare ROSEdu Summer Workshops 2013

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sun Jun 2 22:30:53 EEST 2013

Salut,

Scuze ca raspund top-posting, am ceva probleme cu clientul de email.

Am tot intrebat si mai toata lumea care era potential prezentator e plecata
din tara in acea perioada la internship-uri, iar firme care sa lucreze cu
algoritmi mai smecheri nu prea avem in tara.

Sper sa pot rezolva ceva saptamana aceasta.

Gabi