[rosedu-general] Lansare ROSEdu Summer Workshops 2013

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sun Jun 2 21:04:21 EEST 2013

2013/6/2 Valentina Manea <valentina.manea.m at gmail.com>:
> Hello,
>
> La mine se vede site-ul cu un glitch destul de urât: imaginea din
> header iese mult în afară în dreapta. Poate ar trebui tăiată sigla
> facultății și/sau paranteza din dreapta?

Buna,

Multumesc de semnalare, cunosc problema. Cu un zoom out ai sa obervi
ca nu mai iese. La mine de exemplu nu iese bannerul.

De asemenea, si daca punem poze in wiki si dai prea mult zoom in vor
intra peste meniul din dreapta. Daca cineva cunoaste solutia acestei
probleme fara a modifica bannerul original care arata destul de bine
ar fi super. Daca problema devine deranjanta o sa recurg la a alege un
alt logo pe care l-am avut, patrat, pus in dreapta (dar ramane mult
alb).

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu