[rosedu-general] [ROSEdu Sports Day] Call for help

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Sun Jun 2 16:22:39 EEST 2013

Hello,

Dupa cum stiti urmeaza sa se intample ROSEdu Sports Day pe 15 iunie. Ca sa
nu mai rescriu, il citez direct pe Andrei :

În data de 22 mai 2013, 14:03, Andrei Maruseac <andrei.maruseac at rosedu.org> a
scris:

> Cred că toți vrem să și jucăm, dar este mare nevoie de oameni care să
> arbitreze, să anunțe cât timp mai este de jucat și să noteze scorul. O
> persoană care arbitrează pentru una dintre competiții, nu va putea
> juca în aceeași competiție. Dar, dacă există mai multe persoane care
> să se ocupe de o competiție, atunci, ei vor face acest lucru prin
> rotație, iar în timpul în care nu vor fi ocupați cu acest lucru, pot
> participa în una dintre celelalte competiții (voi încerca sa fac
> programul în așa fel încât sa fie posibil). Voi realiza programul în
> [...]

[1] -
https://docs.google.com/a/opreamatei.ro/spreadsheet/ccc?key=0AsTxL6at9ZjxdEtjLXhWV1A4LWVob1JFenRldk1ReFE#gid=0

--
Oprea Matei