[rosedu-general] [organizareworkshop] Invitatie Scoala de vara "Informatia la Castel"

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Jul 21 18:56:34 EEST 2013

Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org> writes:
> Salutare!
>
> Mi-a trimis Răzvan Sandu invitația oficială pentru Școala de Vară
> "Informatica la Castel" de la Arad așa că m-am gândit să o dau mai
> departe :)
>
> Au și event pe facebook[1]
> [1] https://www.facebook.com/events/328124270633218/

> Bună ziua tuturor,
>

> Pentru că știu că organizațiile pe care le reprezentați sunt interesate
> de Software Liber (în special GNU/Linux) și pentru că se apropie rapid
> sfârșitul anului școlar/universitar, iar fiecare își plănuiește vacanța,
> [...]

Salutare!

A fost publicat programul[2] și participanții confirmați până acum[3] la
școala de vară "Informatica la castel". Dacă doriți să participați (vă
încurajez foarte mult), trimiteți un e-mail la proinfo at uvvg.ro. E vorba
de o săptămână de "vacanță" în Arad – e plăcut și interesant.

[2] http://proinfo.uvvg.ro/ro/program
[3] http://proinfo.uvvg.ro/ro/participanti