[rosedu-general] RFC/CFP limbaj discuții online

Veaceslav Munteanu veaceslav.munteanu90 at gmail.com
Wed Jul 17 10:27:58 EEST 2013

Nu prea sunt deacord cu acestă propunere, deoarece:

1. target-ul organizației e populația autohtonă
2. nu avem membri care nu cunosc româna (din cele citite de mine
proiecte open-source au trecut la mailing lists din germana/franceză
in engleză din această cauză)
3. Cine e interesat are butonu translate pe Facebook sau Google Translate
4. E bine să fii și puțin naționalist (părerea mea)