[rosedu-general] RFC/CFP limbaj discuții online

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Wed Jul 17 09:27:21 EEST 2013

On Wed, Jul 17, 2013 at 8:18 AM, Mihai Maruseac
<mihai.maruseac at gmail.com> wrote:

> Să ne uităm și la like-urile recente, zic ;)

Eu cred că pe Facebook e OK mixt din 2 motive:
- a posta în limba engleză are avantajul vizibilității internaționale
- a posta în limba română are avantajul de a empatiza românii mai mult
cu mesajul

Dacă postul respectiv este dedicat în exclusivitate românilor, cred că
este OK să fie postat în limba română. Vizibilitatea internațională se
poate numără prin numărul de like-uri. Oricum facebook are opțiunea de
translate (dacă chiar vrei să înțelegi)

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek