[rosedu-general] RFC/CFP limbaj discuții online

Tudorica Constantin-Alexandru tudalex at gmail.com
Wed Jul 17 08:14:28 EEST 2013

On 17.07.2013, at 07:24, Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> wrote:

> Hello,
>
> Aș sugera ca pe canalele de comunicație publice (GitHub, Twitter, G+,
> Facebook) să folosim limba engleză întrucât deja avem ceva
> vizibilitate internațională și a folosi româna strică puțin.

Nu sunt de acord cu asta, daca te uiti pe pagina de facebook a ROSEdu[0] o sa observi ca majoritatea mesajelor sunt de promovare a evenimentelor organizate de ROSEdu in Romania si in limba __Romana__ . Cum ar suna o invitatie de a se inscrie elevii la CDL in engleza? Ce concluzii ar trage cei care o citesc? Eu unu m-as gandi ca CDL-ul ar fi in engleza.

Just my 2 cents.