[rosedu-general] Conferinta ROSEdu

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon Jul 15 11:02:12 EEST 2013

Hello!

Mi-a venit în minte o idee (nu știu dacă e o idee bună, dar măcar să o
aduc în dezbatere). Laura, la bere (where all great ideas are forged),
zicea că un nume cool ar fi ROSDev, doar că deja a fost luat de o altă
conferință. Doar că acea conferință nu mai e organizată de vreo 4 ani.
Ce-ar fi dacă am adopta o conferință? Una de care nimeni nu mai are
grijă?

Sunt, evident, plusuri și minusuri (gen, minus că nu ar fi ceva pronit
de noi de la zero și nu știm sigur dacă cei care au inițial respectiva
conferință ar fi de acord cu asta) și plusuri (gen, nu ar fi ceva
pronit de la zero :P și am putea beneficia de numele deja existent; în
plus, în cazul ROSDev, noi deja am colaborat cu ei în trecut, ROSEdu
având printre primele prezențe publice la acea coferință).