[rosedu-general] Poking Tech - blog motivational cu oameni tech pentru tinerii din Romania

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon Jul 15 10:45:13 EEST 2013

2013/7/14 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Mi se pare foarte tare! Totuși, targetul este total altul, noi ne
> direcționăm către elevi de liceu și mesajul va fi formulat ca atare.
> Targetul nostru e mesajul, nu persoanele :)

Deși proiectul de la Softbinator are ca scop ceva asemănător cu ce
propune Laura, nu cred că e o problemă. Nu este vorba de o piață
concurență unde dacă cineva oferă un produs înseamnă că ia clienții de
la altcineva. Așa că nu cred că e rău să mergeți mai departe cu ideea.
Sunt oameni diferiți, abordări diferite, canale de promovare diferite,
deci probabil va fi un plus adus, fără să supere sau să deranjeze pe
altcineva.