[rosedu-general] Poking Tech - blog motivational cu oameni tech pentru tinerii din Romania

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Sun Jul 14 15:51:29 EEST 2013

Hello!

De aproape o lună mă gândesc la un program care să motiveze tinerii
din România spre a alege o carieră în domeniul tehnic și cred ca am
găsit forma cea mai bună de reprezentare:  un blog motivațional pentru
tinerii din România.

Blogul va avea articole desfășurate sub forma unor interviuri cu
persoane din IT. Promovarea se va face online, sper eu cu ajutorul
celor de la Consiliul Național al Elevilor.

Ce urmărim: ca tinerii să fie aware că există români de succes în tech.

Domeniul va fi poke.rosedu.org.

Interviurile o să pornească de la un template și vor fi ajustate și
personalizate lucrând direct cu persoana în cauză.
Întrebările de la care o să pornim o să se plieze pe template-ul următor:
"- Nume complet + link-uri către
facebook/twitter/google+/e-mail/social-media (după dorință)
- O frază/un motto care să sumarizeze țelul tău.
- Pe scurt, cine este persoana X-Y? (adică el/ea)
- Ce îți doreai să devii atunci când erai mic(ă)?
- Ce s-a schimbat între timp?
- Primul contact cu un sistem de calcul.
- Primul program pe care l-ai scris.
- Cu ce te ocupi acum?
- Dacă ar fi să alegi o singură idee de tech care te-a influențat pe
tine, care ar fi aceea?
- Dă-mi un titlu pentru un articol de blog de tech care să fie mai
cool peste 6 luni decât astăzi.
- Ce șansă are mediul IT european în fața Statelor Unite?
- offtopic question
- De ce un elev/student ar alege să urmeze domeniul IT?
- Cuvânt de închiere"

Până acum am o listă de 50 de persoane care vor fi invitate. Aștept
sugestii de nume pe privat.

Păreri/roșii? :P

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek