[rosedu-general] Event for highschool girls

Claudia Cârdei claudiac at rosedu.org
Wed Feb 27 13:51:27 EET 2013

Hello,

De ceva vreme observ la diverse activitati legate de CS lipsa fetelor (si
in general, lipsa fetelor care dau la ACS). As fi vrut sa incerc sa
organizez un event destinat exclusiv fetelor care sa promoveze (mai mult)
domeniul acesta. Formatul pentru inceput ar fi o serie de lectures oferite
de fete care studiaza diverse domenii din CS. Mai departe s-ar putea
realiza si cateva workshop-uri. Pentru a avea mai mult succes, m-am gandit
ca ar fi potrivit sa se adreseze fetelor de liceu, deci ar fi un fel de
prezentari realizate la inceput in licee din Bucuresti.

As fi vrut sa stiu daca exista fete interesate sa se implice alaturi de
mine si Sorina (care si-a manifestat deja interesul) intr-un asemenea
proiect. Dupa cum se poate observa, el nu este foarte bine definit, asa ca
intai trebuie sa facem impreuna un brainstorming sa vedem ce si cum este
mai bine. So, astept raspunsurile voastre si daca aveti eventuale sugestii.

Merci,
  Claudia