[rosedu-general] Fwd: Propunere de parteneriat - Ateliere Fara Frontiere

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Tue Feb 26 11:03:34 EET 2013

Păreri/opinii?

Ca un rezumat, ei au calculatoare și ar vrea să-i ajutăm cu instalarea
de Linux și programe open pe ele, urmând ca echipamentele să ajungă în
școli :)

Ideea mi se pare super și cred că am putea să-i ajutăm. Trebuie
'descoperite' tool-urile necesare și utile care ar putea să ajute
elevii în școli.

Întrucât voluntariatul haotic nu funcționează, aș vrea să știu dacă
există 3-4 persoane care se pot oferi câteva ore pe săptămână pentru
acest lucru.

Nu îmi dau seama care sunt necesitățiile lor. În principiu, ideal ar
fi să le arătăm și să îi îndrumăm la început, urmând ca apoi să se
ocupe singuri de instalarea acestora. O să întreb acest lucru imediat
ce știu care este părerea și disponibilitatea voastră ca timp :)