[rosedu-general] ROSEdu Badges

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Tue Feb 26 13:16:31 EET 2013

On 02/25/2013 11:40 AM, Alex Eftimie wrote:
> Pentru că am ajuns la calculator, pot să dezvolt @gmax: ROSEdu -
> People este în prezent un prototip pornit în Django cu o bază de date
> sqlite, că asta a fost la îndemână atunci.
>
> Propunerea ta, cu un sistem simplu json pentru salvarea versionată a
> badge-urilor este foarte bună și poate fi integrată în rppl. Rppl
> poate fi atât provider-ul pentru API-ul de badge-uri, cât și
> consumerul pentru view-urile de achievements and badges - community
> member profiles.
>
> Andrei Duma plănuiește un hackathon focusat, mi-ar plăcea să ne vedem acolo.

Am aruncat o privire prin proiectul Mozilla Badges, si cred ca se
potriveste foarte bine la ce incercam sa facem si pe langa asta este
foarte usor de integrat. [1] In readme-ul proiectului referentiaza
django-badger [2] ca aplicatia efectiva pentru eliberat badge-uri. Nu
le-am instalat ca sa vad diferentele intre ele.

Ar fi frumos daca am putea sa integram proiectul in rosedu-people, si sa
il si mentinem compatibil cu repo-urile existente. Poate in felul asta
atragem contributii la rppl, si contribuim si noi la cele 2 proiecte.

[1] https://github.com/lmorchard/badg.us
[2] https://github.com/lmorchard/django-badger