[rosedu-general] Workshop despre Dezvoltarea Carierei

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Feb 19 22:52:11 EET 2013

Salut,

Și am avut evenimentul "Workshop despre Dezvoltarea Carierei" susținut
de specialiști în HR Orange.

Am avut peste 50 de participanți, prezentarea a durat mai bine de o
oră jumătate. Cred că a ieșit bine, cei trei speakeri ne-au dat
feedback pozitiv - au spus că e mai bine ca la ASE.

Pentru mai departe am decis în primă fază mai scoatem feedback de la
participanți pentru ca apoi să conturăm un program care:
- să aibă loc o dată sau de două ori pe lună
- să aibă un public restrâns/selecționat/grupat (pentru a putea
interacționa personal cu ei)
- să ofere exerciții interactive, gen simulări de interviu și alte
role-playing games

Dacă ați fost la prezentare, cum vi s-a părut? <insert feedback here>

Dacă vreți să vă implicați în relația cu Orange, dați un semn :)

Alex