[rosedu-general] Designer wanted

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Mon Feb 18 16:33:01 EET 2013

Salut Bogdan,

Nu am nici pe departe o opinie avizată de designer sau ceva doar vreau
să spun ce îmi place / ce cred că ar trebui îmbunătățit.

Îmi place logo-ul și bara cu icons dar nu îmi place că nu există focus
pe content și că mai mult de 20% din spațiu nu este folosit. Nu mă
deranjează așa tare că nu e folosit mă deranjează că îl observ că nu e
folosit (există site-uri cu mult spatiu gol care arată excelent [0])
ceea ce ma duce la următorul punct: în mai puțin de 25% din spațiu
este ceva util (citibil) pentru mine ca vizitator (și nici măcar nu
avem ads) ceea ce duce site-ul așa mai spre o platformă nu spre un loc
în care citești lucruri (dacă asta e goal-ul nu mă deranjează, dar ar
trebui să fie clar că asta e direcția dorită). Mie personal mi-ar
plăcea să fie măcar un post întreg, citibil fără click-uri, pe prima
pagină.
Acoloada de pe fundal este o idee excelentă.

Overall good job, este un bun punct de început.

Spor,
Vlad.

[0] http://dcurt.is/