[rosedu-general] [Call for help] Design pentru rollup

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Sat Feb 16 18:39:26 EET 2013

On 2/16/2013 6:37 PM, Alexandru Tudorica wrote:
> 2013/2/16 Laura Mihaela Vasilescu <laura at rosedu.org
> <mailto:laura at rosedu.org>>
>

>     Păi la site mă refeream. Cred că e important să apară :)
>
> Eu ma refeream la faptul ca e putin probabil ca cineva sa tina minte un
> url. Cel mai probabil o sa tina minte numele de ROSEdu si o sa caute pe
> unul din motoarele de cautare, unde site-ul nostru apare primul. Nu e ca
> si cum am fi o organizatie obscura pe care nu o gaseste Google.

Susțin.  A reține "rosedu.org" e mai dificil decât a reține "ROSEdu"
(there, proper capitalization).  Dacă site-ul face parte din siglă, e
nice to have, dar nu cred că ar trebui să ne stresăm, site-ul e
suficient de googleable.

Ce cred că ar folosi (pentru cine nu reține nimic) e un QR code către site.

Thanks,
Vlad