[rosedu-general] [Call for help] Design pentru rollup

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Fri Feb 15 08:37:53 EET 2013

On Feb 15, 2013 1:35 AM, "Marius Cotofana" <marius.coto at rosedu.org> wrote:

> Eu tot cred ca ar trebui sa evidentiem proiectele noastre, si nu chrome,
firefox si vlc.
> Mi-ar fi placut sa vad logo-urile de la RSOC, OSSS, TechTalks, DAndroid,
CDL,
> Upstream Challenge, WebDev etc.

Motivul pentru care eu nu am menționat aceste logo-uri este faptul că acest
banner va fi folosit pentru promovare, adică va fi văzut de lume care nu ne
știe. Pt ei aceste logo-uri (CDL RSOC etc) nu vor însemna nimic, în timp ce
logo-uri gen vlc vor fi probabil familiare.

Am putea încerca să le combinăm.

Mihnea