[rosedu-general] O mana de ajutor

Dogaru Catalin dogaru_catalin at yahoo.com
Thu Feb 14 15:57:03 EET 2013

>Am facut cu un coleg un fel de multiplayer game in javascript cu node.js, dar nu pot sincroniza harta.
>Imi poate da cineva niste sugestii?
>Ce ar trebui sa folosesc?(node.js e asincron)
>Sau cum se face asta in mod normal la jocurile mmorpg?

Salut,

Nu am apucat să ma uit peste cod, dar poate te ajuta sursele BrowserQuest:
https://github.com/mozilla/BrowserQuest

Proiectul este dezvoltat folosind node.js și JavaScript. Sunt disponibile atât sursele pentru client cât și pentru server și pare să se comporte bine și la un număr ridicat de utilizatori.

Cătălin