[rosedu-general] [Call for help] Design pentru rollup

Bogdan Calapod bogdan5844 at gmail.com
Wed Feb 6 19:36:26 EET 2013

Eu am mai lucrat la așa ceva, nu ar fi o problemă să încropesc ceva. :D
Calapod Bogdan Marius - Photographer, designer, freelancer.
www.faceboook.com/cbogdan.photos
www.flickr.com/calapod_bogdan
http://senvalora.wordpress.com

În data de 6 februarie 2013, 12:19, Laura Vasilescu <laura at rosedu.org> a scris: