[rosedu-general] Fwd:

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Tue Feb 5 02:00:05 EET 2013

2013/2/5 Alina Vlăduţu <transcedentalia at gmail.com>:

> Nu-mi dau seama ce s-a întâmplat. Nici măcar nu am dat click pe link
> ca în cazul celălalt.

Well, sper ca ai schimbat acum macar parola si eventual activat 2-step
auth daca sunt importante chestiile de pe mail-ul ala.. Ah, sa nu
uitam si de antivirus.

Plus chiar nu cred ca e nevoie sa dam quote de fiecare data cu
link-uri potential dubioase, ca poate unii au ratat mail-ul initial si
dau click si cu versiuni de soft-uri vulnerabile. :)

Sergiu